Adverteren op AZFanpage.nl

Hoewel Stichting MEO landelijk actief is, hebben wij onze wortels stevig in Alkmaar. Wat is er dan mooier dan een samenwerking met de oudste en allergrootste website voor supporters van ‘Alkmaars eigenste’ AZ?

Al vijftien jaar weten duizenden bezoekers dagelijks AZFanpage.nl te vinden. Gemiddeld blijven ze vijf minuten op de site en dat is niet zonder reden: alle artikelen worden zelf geschreven door een groep betrokken en – wanneer nodig – kritische medewerkers. De verslaggevers en fotograaf zijn in het bezit van meerdere perskaarten en hebben volledig toegang bij AZ.

Kortom, een Fanpage om fan van te worden. We zijn er dan ook trots op te vertellen dat Stichting MEO en AZFanpage.nl nauw samenwerken. Wie op de website wil adverteren kan vanaf heden bij ons terecht. Voor lokale en regionale ondernemers is dat een heel goed idee, want:

• De duizenden dagelijkse bezoekers bekijken maandelijks ruim 400.000 pagina’s;
  • Zij komen vooral uit de regio Groot-Alkmaar, maar ook uit Den Helder, Amsterdam en alles dat daar tussen ligt;
  • U verbindt zich aan een website die stevig geworteld is in de regio en die consistent kwaliteit biedt.

Interesse? U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken, maar bellen kan natuurlijk ook. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur via (072) 511 49 67.