Drukwerk voor non-profit organisaties

preview
Ook in het digitale tijdperk blijft drukwerk essentieel voor communicatie met de achterban. Wij kopen drukwerk groot in tegen een lage prijs. Omdat we geen winstoogmerk hebben, komt deze korting ten goede aan de klant. Op deze wijze ondersteunen wij non-profitorganisaties.

Naar onze ervaring is 170 bij 240 millimeter het ideale en onderscheidende formaat voor ledenbladen. Dit levert een prettig leesbaar tijdschrift op dat voordelig te drukken is. Wij kunnen dit al leveren vanaf € 0,07 per exemplaar. Als uw voorkeur uitgaat naar een ander formaat is dat uiteraard ook geen probleem.

Voor organisaties die meer wensen kunnen wij een betrokken en betrouwbare partner zijn bij al uw mediauitingen. Wij kunnen u helpen met de vormgeving van uw drukwerk, of uw tijdschrift beschikbaar te maken voor telefoon of tablet. Daarnaast kunnen wij zorgen voor eenheid in uw media door ook uw website, grafische vormgeving, sociale media, folders en andere projecten te verzorgen.

We leveren ook ondersteunende diensten. Zo kunt u online uw blad vormgeven met ons online opmaaksysteem. Voor snel drukwerk in een kleinere oplage kunt u tevens gebruik maken van MEOdruk: www.meodruk.nl biedt het voordeel en gemak van een online drukker, maar mét de ondersteuning van Stichting MEO.

Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Vraag een offerte aan