Kerkenbeurs 2017: gratis entree met onze code

Het woord verspreiden. Eeuwenlang zijn geloofsgemeenschappen de aanjagers van nieuwe vormen van communicatie geweest. De retorica werd vanaf de kansel tot kunst verheven; monniken leerden als eersten lezen en schrijven; het eerste dat Gutenberg met de door hem ontwikkelde boekdrukkunst tot stand bracht, was de ‘Gutenbergbijbel’.

Vandaag de dag staat het er anders voor: woorden zijn overal. Websites, tijdschriften, sociale media, noem het maar op. Hoe kan een kerk daar gebruik van maken, zonder kostbare energie en middelen te verspillen?

We denken graag met u mee

Op de Kerkenbeurs, 17 en 18 maart 2017, gaat Stichting MEO hierover graag het gesprek met u aan. Wij verzorgen media en ondersteuning voor non-profitorganisaties. Hierbij bieden we leerwerktrajecten aan jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt. Onder begeleiding van professionals, doen zij werkervaring op met webdesign, grafische vormgeving, licht administratieve dienstverlening en meer. Wij proberen voor hen banen te creëren, of voor ze te bemiddelen bij andere werkgevers.

Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden om uw publiek te bereiken: websites, sociale media, tijdschriften, klein of groot drukwerk en meer.

Gratis entree

De Kerkenbeurs vindt 17 en 18 maart 2017 plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Onze standplaats is D056. Wij mogen u gratis entree aanbieden, als u zich met de code KB2017MEO registreert op www.kerkenbeurs.nl.