Nieuw onderkomen voor Stichting MEO

Door Marielle Harte

Stichting MEO is 17 januari verhuisd naar een nieuw onderkomen aan de Edisonweg 24A op het bedrijventerrein Oudorp. Het nieuwe pand biedt een ruimere werkvloer voor het grafisch leerbedrijf van de stichting.

Tot voor kort was de stichting gevestigd op de Einsteinstraat 9 op hetzelfde bedrijventerrein. Op dit adres is de voorzitter van de stichting, Edwin Teljeur, ongeveer 2 jaar geleden begonnen. Het voormalige kantoorpand van Kennemer Wonen stond leeg. Hij kon er anti-kraak zitten. Dit beviel hem prima, maar inmiddels is de bezetting gegroeid en wordt het tijd voor een grotere werkvloer.

SONY DSC

Het nieuwe pand ligt ongeveer 500 meter verderop dus de verhuiswagen hoefde niet ver te rijden. Dankzij de hulp van 7 enthousiaste vrijwilligers van Stichting Present zijn het meubilair en de verhuisdozen vlot verhuisd. In het nieuwe pand vonden de spullen al snel hun plek.tumblr_inline_mzunyym6f21rl1iww

Vanaf maandag 20 januari zijn Stichting MEO en het leerbedrijf op het nieuwe adres van start gegaan.