Online Marketing

MEO_contact

Non-profitorganisatie? Dat zoeken we op!

Google Ad Grants

Voor het werven van donateurs en leden is de zoekmachine Google onmisbaar. Om de bekendheid van de organisatie te vergroten is de positie in Google van groot belang. De positie in Google wordt onder andere bepaald door het gebruik van relevante zoekwoorden, het maximaal geboden bod en het toevoegen van extensies. Als non-profitorganisaties deze biedingsstrijd moeten aangaan met commerciële bedrijven zijn zij kansloos. Gelukkig is hiervoor een oplossing!

Google biedt voor non-profitorganisaties met een ANBI-status Ad Grants aan. Middels Ad Grants ontvangen non-profitorganisaties een gratis advertentiebudget ter waarde van 10.000 dollar per maand. Echter vraagt het succesvol beheren van een campagne inzicht, ervaring en vooral tijd.

Als partner van Google krijgen wij als eerste toegang tot de nieuwste mogelijkheden en producten zodat wij bijgeschoold blijven met relevante en nieuwe kennis en hiermee u perfect kunnen ontzorgen op het gebied van adverteren in Google.

Google AdWords

Middels het adverteren in Google kan er meer bekendheid gecreëerd worden aan mensen die actief opzoek zijn naar producten of diensten die u aanbiedt. Dit kan door gericht te adverteren in Google (SEA) op relevante keywords/zoekwoorden om potentiële klanten te bereiken. Na het opzetten van de AdWords campagne ontvangt u maandelijks een analyse van resultaten. Vanuit deze analyses worden de campagnes verder geoptimaliseerd.

Hulp nodig bij instellen, onderhouden en optimaliseren van een AdWords campagne? Neem vrijblijvend contact op.

Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Om uw website bovenaan (of op de eerste pagina) in de organische resultaten van Google weer te geven zal deze SEO geoptimaliseerd moeten zijn. SEO staat voor search engine optimization oftewel zoekmachine-optimalisatie. Google hanteert onder andere criteria als relevantie, backlinks, leesbaarheid, interne links en crawlfouten om te bepalen op welke plek de website in Google komt te staan. Zoekmachine optimalisatie is een on-going proces, welke veel tijd in beslag neemt. Wij nemen dit graag voor u uit handen.

Social media marketing

Social media inzetten voor uw organisatie? Voor het opzetten van een social media strategie per kanaal of doelgroep, het realiseren van meer ‘’vind ik leuks’’ en volgers en het inzetten van Facebook Advertenties kan Stichting MEO u ondersteuning bieden. Via Facebook Advertising kan er zeer specifiek getarget worden op een doelgroep op Facebook. Social media taken kunnen veel tijd in beslag nemen, welke wij graag voor u uit handen nemen.

E-mail marketing

Automated e-mail marketing valt onder direct marketing. Middels e-mail wordt uw commerciële boodschap direct gestuurd naar de doelgroep. De drie meest voorkomende redenen voor het gebruik van e-mail marketing zijn:

• Reclame e-mails voor het aanzetten tot verkopen
  • E-mails voor het werven van klanten
  • E-mails sturen om de relatie met de klant te verbeteren. Dit kan betrekking hebben op de huidige klanten of op de oude klanten. Hierdoor wordt de klantloyaliteit verbeterd. Daarnaast wordt het aantal herhalingsaankopen groter;
partnerbadge

Onze partners