Online tijdschrift maken voor een vast tarief

header_home1
Wij zien online opmaak als de toekomst van het redactieproces. Vanuit huis kunt u inloggen op onze portal en daar werken aan het tijdschrift van uw vereniging. Uw collega’s loggen in wanneer het hen uitkomt. Teksten en afbeeldingen kunt er klaarzetten, goedkeuren en daarna direct naar de drukker verzenden of via het internet verspreiden.

De redactieruimte is altijd beschikbaar. Meerdere redactieleden kunnen gelijktijdig aan het blad werken en via het online mededelingenbord overleggen. Per lid zijn verschillende bevoegdheden mogelijk.

In de online opmaak-portal is alle ruimte om uw eigen huisstijl te ontwerpen of over te zetten. Eenmaal vastgezet in sjablonen werkt u efficiënt aan uw blad. Handig: er staan ook kant-en-klare sjablonen voor u klaar. Vanuit ons systeem kan uw tijdschrift direct naar de drukker, maar ook een digitale bladerbare versie is ook mogelijk om zo te verspreiden via sociale media of website.

Niet alleen uw tijdschrift, maar ook ander drukwerk is gemakkelijk op te maken in de portal. Speciale edities, flyers, een jaarboek of lustrumuitgave, alles is mogelijk. De software is eenvoudig in gebruik. Daarnaast verzorgen we een introductietraining en krijgt de redactie een map met nuttige tips over redactievoering, schrijven en vormgeven. Als er vragen zijn, staan we altijd voor u klaar.

Stichting MEO heeft geen winstoogmerk, dus kunnen wij een scherpe prijs bieden. Een abonnement op de portal is slechts € 59,50 per maand, inclusief btw.

Ook voor andere mediagerelateerde zaken, zoals websites, drukwerk of grafische vormgeving, kunnen wij een betrouwbare en betrokken partner zijn. Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wat anderen maakten in onze portal

Stichting Borderline
Sport Servicepunt Langedijk
Bart De Graaff Foundation
De Nederlandse PKU Vereniging

Wilt u meer informatie over deze portal?