Endometriose Stichting

Voor de Endometriose Stichting verzorgen we verschillende opdrachten, waaronder vormgeving en drukwerk van het blad De Buikspreker, de website, de huisstijl, folders, posters en ander drukwerk.

buikspreker-coverTijdschrift De Buikspreker

Donateurs van de stichting ontvangen drie keer per jaar het blad De Buikspreker. In 2015 hebben wij een nieuwe vormgeving voor het tijdschrift ontworpen. Wij maken elke uitgave van het blad op en verzorgen het drukwerk en de verzending ervan.

buikspreker-binnenWebsite www.endometriose.nl

Ook de website www.endometriose.nl hebben we in 2015 opnieuw ontworpen; dat jaar hebben 150.000 unieke bezoekers de website bezocht, waarvan 71,9 procent nieuwe gebruikers waren.

Diverse andere opdrachten

In 2015 hebben we ook ander materiaal van de stichting vormgegeven: de huisstijl, folders, posters, roll-up banners, programmaboekjes, pennen, kladblokken, badges en divers ander drukwerk.

Over de Endometriose Stichting

“Endometriose is een ziekte die het gevolg is van het voorkomen van weefsel dat lijkt op baarmoederslijmvlies (endometrium) buiten de baarmoederholte.” Dit “zorgt voor een chronische ontsteking met een scala van klachten.” De Endometriose Stichting richt zich onder andere op “aandacht en erkenning”, “goede voorlichting”, “aanzetten tot meer onderzoeken” en “verbeteren van de endometriose zorg”. De stichting heeft ruim 1.100 donateurs.