Sport Servicepunt Langedijk

Sport Servicepunt Langedijk heeft een abonnement vormgeving en redactie bij ons. Daarnaast hebben we de website www.sportsl.nl gemaakt.

ssl_cover1Abonnement vormgeving en redactie

We verzorgen diverse opdrachten voor Sport Servicepunt Langedijk via een abonnement vormgeving en redactie. We leveren tekstbijdragen en redigeren aangeleverde teksten voor folders, brieven, rapporten en andere uitingen. Daarnaast verzorgen we de vormgeving. Zo hebben we onder andere het visiedocument Sociaal ondernemen als drijvende kracht!, de huis aan huis verspreide Sportkrant Langedijk en Zomerkrant, samenvattingen van onderzoeken en jaarverslagen en diverse folders en andere uitingen verzorgd – zowel grafisch als tekstueel. Onder dit abonnement vallen ook de opdrachten die we doen voor de zwembaden De Bever, Het Baafje en Duikerdel.

ssl_binnen1Website www.sportsl.nl

Voor Sport Servicepunt Langedijk hebben we ook de website www.sportsl.nl gemaakt. Hier is informatie over de organisatie, het sportaanbod in Langedijk en over andere onderwerpen te vinden.

Over Sport Servicepunt Langedijk

Sport Servicepunt Langedijk wil in de kop van Noord-Holland als drijvende kracht sport en cultuur toegankelijk houden. De organisatie exploiteert en beheert zwembad De Bever en sporthal De Oostwal in Sint Pancras, zwembad Duikerdel en sporthal Geestmerambacht in Noord-Scharwoude, zwembad Het Baafje in Heiloo en theater De Binding in Zuid-Scharwoude. De organisatie werkt als ‘sociale onderneming’: de maatschappelijke bijdrage staat bij Sport Servicepunt Langedijk voorop.