bannerDrukwerk voor non-profit organisaties

Of u nu betrokken bent bij gemeenten, bedrijven, verenigingen of non-profit organisaties, er moet flink bezuinigd worden. De kleine lokale verenigingen hebben het vaak dubbel zo zwaar. Meer bezuinigen, minder inkomsten.

Stichting MEO helpt! Heeft uw vereniging een eigen clubblad? Tien tegen één dat wij ervoor kunnen zorgen dat u gaat besparen op de kosten. Wij kunnen drukwerk al leveren vanaf €0,07 per exemplaar.

Ons huidig portfolio bestaat uit drukwerk (clubblad, wijkkrant, nieuwsbrief, etc.) en websites voor buurt-, sport- en hobbyverenigingen. Wij leveren druk- en DTP werk voor verschillende wijkkranten en buurtprojecten. Daarnaast werken wij hard om de lokale winkelier te betrekken bij de wijkkrant door die te laten adverteren tegen een gereduceerd tarief.

Bespaar op kosten

Wij kopen het drukwerk groot in en houden zo de prijs laag. Deze korting zetten wij één op één door naar de non-profitorganisaties. Zo blijven de kosten per exemplaar laag. Wanneer u ons online opmaakprogramma gebruikt is het heel eenvoudig om efficiënt te werken en zo unieke bladen te maken.

Macbook-MockupWebdesign

Wij bieden complete websites, gemaakt door ons leerbedrijf. Op basis van verschillende basisontwerpen wordt een eigen website ontworpen, geheel naar uw eigen huisstijl. Uw website ontwerpen we zo dat deze goed functioneert op telefoon, tablet en computer. Daarnaast zorgen wij ervoor dat zoekmachines uw nieuwe website uitstekend weten te vinden.

Naast het ontwerpen en ontwikkelen van uw website verzorgen wij de webhosting en e-mailaccounts. Ook zorgen wij ervoor dat uw website optimaal blijft presteren, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft. Dit door regelmatig software updates uit te voeren en regelmatige backup van uw website.

Full service webredactie

Omdat wij veel zien dat met name kleine organisaties moeite hebben om hun digitale communicatie goed up-to-date te houden, bieden wij een abonnement waarin wij uw webredactie geheel of gedeeltelijk voor u verzorgen. In dit geval kunt u al uw materiaal naar ons emailen, waarop wij dit plaatsen op uw website. U hebt dus helemaal geen omkijken meer naar uw website.

grafische_vormgevingDrukwerk voor non-profit organisaties

online-opmaak-mockupOnline tijdschrift maken voor een vast tarief

Wij zien online opmaak van tijdschriften als de toekomst van het redactieproces. U maakt uw eigen digitale magazine heel eenvoudig in ons online opmaakprogramma. Stichting MEO helpt lokale organisaties zoals gemeentes, wijkverenigingen, buurthuizen, dorpsraden en patiëntenverenigingen bij het publiceren van een professioneel magazine – dat zowel gedrukt als online geplaatst kan worden – voor een vast bedrag van slechts € 59,50 per maand (inclusief btw).