Webdesign

Macbook-Mockup

Een professionele website voor een lage prijs.
Een waardevolle investering in talent.

Wij verzorgen webdesign, grafische vormgeving, drukwerk, redactie- en administratiediensten. We zijn een erkend leerwerkbedrijf voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Onze beroepskrachten garanderen een professioneel resultaat.

Is uw huidige website aan een technische update toe? Heeft Google moeite u te vinden? Of bent u toe aan iets compleet nieuws? Wij gaan graag met u de samenwerking aan! Wij vertalen uw wensen, zodat de medewerkers in ons leerbedrijf een professioneel resultaat neerzetten. Zij worden hierbij begeleid door onze beroepskrachten. Meer dan 250 organisaties – van zorginstellingen tot gemeenten – gingen u al voor.

Uw website wordt gebouwd in WordPress en is door het schaalbare (responsive) webdesign altijd geschikt voor zowel PC’s en Macs, als voor al uw mobiele apparaten – zoals laptops, telefoons en tablets. Uw website is dus vanaf elk apparaat te bereiken.

Gebaseerd op een van de door ons ontworpen basissites bouwen we voor u de website om in uw eigen huisstijl. De hoeveelheid pagina’s, integratie met sociale media, een volledig nieuw ontwerp: alles is bespreekbaar.

Abonnement

Geen tijd om de website bij te houden? Tegen een laag maandelijks tarief maken wij al uw aangeleverde teksten en foto’s volledig op maat en plaatsen ze op uw website.

U kunt dit abonnement uitbreiden, zodat wij de software up-to-date houden, de webhosting en e-mailaccounts verzorgen en regelmatig backups van uw website maken. Zo presteert u optimaal online, terwijl u er geen omkijken meer naar heeft!

Voor wie meer wil kunnen wij een betrokken en betrouwbare partner zijn voor al uw media: drukwerk, vormgeving, Google Analytics, Google AdWords en meer. Neem gerust eens contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.